• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

Søknad om støtte til næringsbygg

Informasjon

SØKNAD OM STØTTE TIL NÆRINGSBYGG

Det er mulig å søke Kvinesdal kommune sitt næringsfond om støtte til næringsbygg. Støtteprosenten er 3 % (unntatt Opofte som har 0 %).

I særskilte tilfeller kan støtteprosenten avvikes (det må i så tilfelle være i tråd med vedtatte satsingsområder i økonomiplan, næringsplan og kommuneplan).

I søknaden skal det fremkomme følgende opplysninger:

• Bedriftens navn, organisasjonsnummer, adresse, bankkontonummer, og navn på kontaktperson.
  • En kort beskrivelse av virksomheten og kundegrupper.
  • Antall sysselsatte.
  • En beskrivelse av bygget, legg gjerne ved tegninger.
  • Budsjett med spesifiserte poster (grunnarbeid, elektrisk, VA etc.).
  • Legg ved skatteattest og annen relevant tilleggsinformasjon.

Det gis ikke tilskudd til:

• Kjøp av tomt.
  • Kjøp av næringsbygg. Dersom du har kjøpt næringsbygg og det kreves ombygging i forhold til ny virksomhet kan det søkes om tilskudd til selve ombyggingen/tilretteleggingen for den nye virksomheten.

For eventuelle spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med næringssjef Liv Øyulvstad. Epost: liv.oyulvstad@kvinesdal.kommune.no eller mobil +47 945 10 218.

Hjelp
Lukk
  1. Klikk på Hjelpesymbol der du trenger hjelp til utfyllingen
  2. Skjemaet lagrer svarene underveis i utfyllingen. Hvis du velger å avbryte ved f.eks. å lukke nettleservinduet eller trykke på Avbryt-knappen og deretter bekrefter at du vil avbryte utfyllingen, vil all informasjon bli borte.
  3. Ingenting sendes inn før du selv ber om det, ved å velge Send inn-knappen. Den kommer fram etter at opplysningene er kontrollert og godkjent på oppsummeringssiden.

Bruk og utfylling

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Vennligst vent...

Loader